Basisregistratie

Lokale overheden hebben de opdracht gekregen om verschillende basisregistraties te beheren. Uiteenlopende gegevens uit verschillende basisregistraties kunnen aan elkaar worden gekoppeld om zo uiteindelijk te komen tot één en hetzelfde registratiesysteem. In de praktijk blijkt dat nog niet zo eenvoudig en levert het u als gemeente of samenwerkingsverband veel (extra) werk op. Werkzaamheden waar u misschien niet altijd de tijd of de nodige kennis voor in huis heeft. Doe dan een beroep op Involon!

Advies

In veel gevallen vragen de veranderingen op het gebied van de basisregistraties ook om aanpassingen van interne processen en systemen. Dat vereist specifieke kennis, die bij veel gemeenten logischerwijs ontbreekt. Worstel niet langer en laat Involon u adviseren over de beste aanpak.

Detachering

Involon heeft ervaring met het hele scala aan basisregistraties, of het nu gaat om de personenregistratie, de WOZ of de BAG. Zoekt u tijdelijk iemand die niet-matchende gegevens uit deze registraties kan verwerken? Huur dan een Involon-kracht in!

Opleiding

Om te kunnen voldoen aan de Landelijke Voorziening van basisregistraties, is actuele kennis op dit gebied essentieel. Involon is de enige opleider in Nederland die een diploma-leerlijn aanbiedt op het gebied van basisregistraties: INVORM-b. Klik <hier> voor ons volledige opleidingsaanbod.

Is uw interesse gewekt of heeft u vragen? Neem contact op met onze accountmanager David van Toor.

Onze specialisten

David van Toor

David is commercieel directeur bij Involon. Hij is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen op het gebied van basisregistratie, belastingen en financiën. U kunt bij hem terecht voor al onze diensten, ongeacht of het gaat over advisering, detachering, opleidingen of een combinatie daarvan.

06 34 75 56 2606 34 75 56 26
Marcel Zwartelé

Marcel is de adviseur en docent bij Involon. Marcel is daarnaast ook Functionaris Gegevensbescherming bij Involon. Met zijn ruime ervaring als leidinggevende heeft hij als interim teamleider/ coördinator verschillende opdrachten uitgevoerd.

06 55 76 85 1906 55 76 85 19
Huib Pijpers

Huib is als adviseur vooral in-house actief bij onze opdrachtgevers. Vanuit zijn gemeentelijke ervaring en als adviseur & interim-manager op het gebied van de lokale belastingen heeft hij veel verschillende opdrachten uitgevoerd. Voorbeelden zijn beleidsadviezen, procesanalyses, organisatieadviezen, AVG-adviezen, begeleiden van afdelingen belastingen voor ISO- certificering en BAG-projecten.

06 55 14 69 1606 55 14 69 16
Jan Thomas

Jan is adviseur bij Involon. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring op het gebied van gemeentelijke belastingen en basisregistraties. Hij is sinds de invoering van de Wet WOZ, de Wet BAG en de wet BGT werkzaam op deze beleidsterreinen. Bij gemeentes is hij o.a. verantwoordelijk geweest voor projecten op het gebied van implementatie, conversie, kwaliteitsverbetering en procesanalyses.

06 34 75 55 4206 34 75 55 42

Deze website maakt gebruik van cookies

De noodzakelijke cookies zijn nodig voor het functioneren van de website. De statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Overige cookies zorgen voor een optimaal werkende website inclusief embedded content. Bekijk het cookiebeleid.