Deze crisis valt samen met een piek in de werkzaamheden op uw belastingafdeling. De bezwaarschriften en kwijtscheldingsverzoeken komen nu in grote getale binnen en het project ‘waarderen op basis van gebruiksoppervlakte’ is in volle gang. Wij hebben veel ervaring met het ‘op afstand werken’. Via beveiligde online-verbindingen behandelen wij vanuit ons kantoor in Wijchen al jaren uiteenlopende bezwaarschriften, beoordelen wij kwijtscheldingsverzoeken en zetten kubieke meters van woningen om naar gebruiksoppervlaktes.
De dienstverlening vanuit ons kantoor wordt uitgevoerd door goed opgeleide en ervaren belastingmedewerkers. De controle van de werkzaamheden vindt plaats conform met de opdrachtgevers vastgelegde Service Levels waarover wekelijks wordt gerapporteerd. De veiligheid van persoonsgegevens wordt geborgd door middel van het afsluiten van een verwerkersovereenkomst en het ondertekenen van geheimhoudingsverklaringen door de medewerkers. In een wekelijks telefonisch overleg met uw relatiebeheerder worden de Service Levels doorgesproken en wordt de planning en de dienstverlening geoptimaliseerd.
In ons kantoor is ruimte gecreëerd voor het uitvoeren van deze projecten. Een ieder die niet noodzakelijkerwijs op ons kantoor aanwezig hoeft te zijn werkt vanuit huis. Op die manier worden de projecten op een veilige manier vanuit Wijchen uitgevoerd en kan de dienstverlening aan de burger doorgang vinden.
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden om werkzaamheden online vanuit ons kantoor te verrichten? Neem dan contact op met David van Toor.