Basisregistratie

WOZ-medewerker

Wilt u voldoen aan de WOZ-vakbekwaamheidseisen van de Waarderingskamer? Volg dan onze opleiding WOZ-medewerker. Voor iedereen die werkt in het vakgebied van de Wet WOZ.

Duur 5 dagen (9.00-16.00 uur), 5e dag (09.00-13.00 uur)
Locatie(s) Utrecht, op loopafstand van NS-station of online via Teams
Prijs 1.485,- p.p. (excl. BTW)  
Datum(s)
donderdag 31 maart 2022

Omschrijving

5 daagse opleiding. Startdatum: donderdag 31 maart 2022.

Een belangrijk speerpunt van de Waarderingskamer is het stimuleren van de vakbekwaamheid van WOZ-medewerkers bij gemeenten en bedrijven. De Waarderingskamer toetst dit jaarlijks bij gemeenten. De Waarderingskamer heeft voor de verschillende functies in het WOZ-proces kwalificatiedossiers ontwikkeld, waarin staat waaraan een medewerker zou moeten voldoen. Tevens is samenwerking met de Landelijke Vereniging voor Lokale Belastingen (LVLB) en het Nederlands Register Vastgoed Taxateurs (NRVT) een beschrijving van de rollen die nodig zijn bij de WOZ-uitvoering en een goed functionerend systeem van WOZ-examens uitgewerkt. Iedereen die werkzaam is in de WOZ moet minstens voldoen aan de Kwalificatievereisten van de WOZ-medewerker.

Involon onderschrijft de doelen van de Waarderingskamer en biedt een 5 daagse opleiding WOZ medewerker aan. De opleiding is opgebouwd uit 7 deelmodules: Basisregistraties & WOZ-administratie, Communicatie, Kwaliteitszorg, Objectkenmerken, Procedures, Taxatie en Wet- en regelgeving. Door het volgen van deze opleiding bereiden wij u voor op het examen dat u kunt doen bij het Examenadviesburo.

Docent(en)

Jan ThomasJan Thomas

Jan is adviseur bij Involon. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring op het gebied van gemeentelijke belastingen en basisregistraties. Hij is sinds de invoering van de Wet WOZ, de Wet BAG en de wet BGT werkzaam op deze beleidsterreinen. Bij gemeentes is hij o.a. verantwoordelijk geweest voor projecten op het gebied van implementatie, conversie, kwaliteitsverbetering en procesanalyses.

06 34 75 55 4206 34 75 55 42
Marcel ZwarteléMarcel Zwartelé

Marcel geeft leiding aan ons detacheringsteam. Hij verzorgt voor u de medewerkers met de juiste kennis en ervaring voor uw opdracht bij de afdeling financiën, gegevensbeheer, WOZ, heffing, invordering of kwijtschelding. Tevens is Marcel de functionaris Gegevensbescherming bij Involon en adviseur en docent Basisregistraties.

06 55 76 85 1906 55 76 85 19

Extra informatie

Startdatum 2022: donderdag 31 maart, donderdag 14 april, donderdag 28 april, donderdag 12 mei en donderdag 19 mei 2022.

Deelnamekosten € 1.485,- per persoon (zowel online als fysieke deelname).

Het cursusgeld is excl. BTW en voor het overige "all inclusive". Inclusief het (digitale) studiemateriaal en indien u aanwezig bent op de locatie koffie, thee, frisdrank en tussen de middag een goed verzorgde lunch.

Onze vaste partner Aristo heeft de locatie zo ingericht dat er een keuze bestaat, voor online of klassikaal deelnemen. Op locatie wordt volledig voldaan aan de richtlijnen van het RIVM. Er is een professionele cameraopstelling gecreëerd voor het online volgen van opleidingen.

Na verzending van uw aanmelding, ontvangt u op het opgegeven e-mailadres een inschrijfbevestiging. Reserveren of annuleren is niet mogelijk. Bent u onverwachts verhinderd? Laat u dan kosteloos vervangen.

Zodra er voldoende aanmeldingen zijn hoort u van ons dat u definitief bent ingeschreven en versturen wij de factuur. Mocht de opleiding niet doorgaan (wegens te weinig aanmeldingen of andere redenen) dan hoort u dat uiterlijk 7 dagen voor de start van de opleiding.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie ontvangen? Neem dan contact op met Involon, 024 64 85 900 of info@involon.nl.

Deze website maakt gebruik van cookies

De noodzakelijke cookies zijn nodig voor het functioneren van de website. De statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Overige cookies zorgen voor een optimaal werkende website inclusief embedded content. Bekijk het cookiebeleid.